Servisné služby a ceny
Výrobca sa usiluje o maximálnu kvalitu výrobku, obchodník o kvalitu svojich služieb - a užívateľ vynakladá všetku odbornú starostlivosť o užívaný výrobok. Aj napriek všetkému úsiliu všetkých zúčastnených niekedy dôjde k poruche zariadenia (výskytu chyby).
Vtedy je na našom servisnom oddelení, aby konalo svoju prácu rovnako dobre ako vyššie menovaní, aby bolo v najkratšom možnom čase všetko tak ako má. Hneď ako náš servis prijme príslušnú opravu, pracuje urýchlene na jej odstránení a vo väčšine prípadov teda nie je vyčerpaná celá obvyklá 30-dňová lehota.
Niektoré výrobky však v priebehu záručnej lehoty smie opravovať iba špecializovaný servis, ktorého adresa je súčasťou záručného listu - ak sa rozhodnete servis objednať naším prostredníctvom (čo pre Vás radi zariadime), majte prosím na pamäti, že nemôžeme urobiť pre vec viac, než predať výrobok práve tomuto servisu a nemáme žiadnu možnosť na prípadné urýchlenie jeho práce. Naviac sa celková doba prepravy predlžuje o prepravu od nás do tohto servisu a späť - v naliehavých prípadoch je teda častokrát vhodnejšie obrátiť sa priamo na servis.
Výskyt poruchy nie je nič príjemné - a v praxi sa u našich zákazníkov často stretávame s požiadavkami na neštandardné riešenie.
Nasleduje krátky výpočet situácií, služieb a pravidiel, ktorými sa snažíme zákazníkovi uľahčiť kritickú situáciu:
- Zabezpečenie prepravy chybného tovaru do opravy (záručné i pozáručné, po organizačnej aj finančnej stránke) je podľa VOP* v kompetencii zákazníka. Chápeme ale, že nie vždy má zákazník čas alebo chuť sa podobnými banalitami zapodievať. Sme pripravení ochotne, rýchlo a bezpečne prepraviť tovar do servisu i späť vlastnými dopravnými prostriedkami - čím zákazníka zbavíme všetkých starostí aj zodpovednosti.
Cena za túto službu je zakotvená v Sadzobníku prepravného* (účtuje sa každá cesta tam aj späť) - Aj napriek všetkej starostlivosti zákazníka môže behom záručnej lehoty aj po nej dôjsť k poškodeniu veci, na ktoré sa nevzťahuje záruka (mechanické poškodenie, opotrebenie atď.). Nie je to žiadny problém - náš servisný tím poruchu v najkratšom možnom termíne odstráni - a pokiaľ by to nebolo ekonomické, ponúkne náhradné riešenie.
Zákazník v tomto prípade hradí ceny potrebných dielov a hodinovú tarifu práce mechanika*. - Murphyho zákony hovoria, čo sa môže pokaziť, pokazí sa - a obvykle sa tak stane, keď sa to najmenej hodí (zákazka pred dokončením, alebo sezóna v plnom prúde). Snažíme sa samozrejme vybavovať všetky opravy čo najrýchlejšie - ale niekedy je napríklad len niekoľko dní potrebných na opravu z pohľadu zákazníka veľmi dlhá doba. V takom prípade môžeme realizovať opravy v expresnom termíne (na počkanie, v piatok popoludní atď.)
Zákazník v tomto prípade hradí ceny potrebných dielov a hodinovú tarifu práce mechanika* - zvýšenú o 40%. (ak si zákazník praje expresné riešenie pri záručnej oprave, nie sú účtované ceny potrebných dielov, nie je účtovaná samotná práca mechanika, ale iba expresný príplatok) - Občas sa stane, že sa na nás zákazník obráti s poruchou, ktorá nakoniec poruchou vôbec nie je. Ako sa to môže stať? - zariadenie nefunguje napríklad preto, že má prepálenú poistku, ktorú môže podľa návodu zákazník sám vymeniť - alebo nebol čas prečítať si návod na použitie (alebo k montáži) a zariadenie potom pracuje inak než zákazník očakáva, čo môže vyzerať ako porucha. Radi prevezmeme nad podobným problémom patronát, zariadenie prekontrolujeme a prípadne zákazníkovi odporučíme ako postupovať, aby ľahko dosiahol svoj cieľ.
Zákazník v tomto prípade hradí hodinovú tarifu práce mechanika* (a prípadné náklady spojené s prepravou tovaru späť).
Záznamy neboli nájdené...